Ügyeleteim margójára

2012.07.01. 19:57

Egy 24 órás ügyelet nem egyszerű dolog, sőt, kifejezetten fárasztó tud lenni. Ezt a sokat tapasztalt kollégák tudják a legjobban, mivel én még csak kis piskóta vagyok hozzájuk képest. Február óta ügyelek egyedül, ez nem sok idő, de ezalatt megéltem jobb és rosszabb éjszakákat is.

Most is egy szombati ügyeleten vagyok túl, és hát nem volt sok beteg, de azért hajnali 3-ig ébren tartottak. Megesik, majd kialszom legközelebb. Mondjuk meglepő tud lenni, hogy éjjel mennyire aktívak az emberek, persze most nem a részeg Supermanekre gondolok, bár volt olyan aki éjjel keresett madarat a fán és törte össze magát... nem kommentálnám. Az ügyeleti szobám - ahol öltözöm is - az egyszerűségre törekszik a beépített szekrényével és a valószínűleg sokat megélt ágyával, de a wifi valamennyire modernizálja. A képen pedig a "hangszer" látható, amin éjjelente játszom, amikor én vagyok a "muzsikus".    NF

CT night v1..jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr24622586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása