Kávézzunk! 10. rész

2013.04.14. 15:36

i-just-fucking-love-coffee.jpgIsmét itt a tavasz, süt a Nap, melegszik a levegő. Előszedve kis jegyzettömböm, megtaláltam egy régebbi értékelésem a Four Seasons: Espresso Romano kávéjáról. Lássuk hát!

Fénykép0151.jpgKávé fejfájásra! Szól általam leegyszerűsítve az üzenet a kávét válogató vendég felé a kávélapról, de felmerült bennem a kérdés, hogy ha nincs fejfájásom, akkor csinál-e nekem? Nos, a választ majd az írásomban meglelhetitek.

Ez a kávékülönlegesség (nekem az volt, mert még nem volt ehhez hasonlóhoz szerencsém - szerk.) Espresso Crema (90% arabica és 10% robusta kávé) és citrusolaj illetve citrom keveréke. A tej és tejszín rögtön kilőve, amit én nem bánok, mert a latte macchiato az egyetlen amiben elviselem a tejet.

Ízvilág: egy csipetnyi cukrot tettem csak bele, hogy ne nyomjam el az ízeket, de annyira kemény legény meg nem vagyok, hogy cukor nélkül kezdjek bele. Az első korty ahogy szétterült a számban, olyan lett a nyelvem, mint Drezda szőnyegbombázás után, csak nem ennyire rossz értelemben. Érdekes volt együtt érezni a citrom savanyúságát a kávé kesernyésségét, de mégis kellemesen hatott. Utóíze nincs, csak a nyelvem csavarodott össze egy-egy pillanatra az ízek kavalkádjától.

Ajánlás: aki még nem próbálta ki és kíváncsi rá, az tegye bátran próbára az ízlelőbimbóit! Fejfájást nem okoz!

NF

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr265222302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása