Kávézzunk! 14. rész

2014.03.31. 19:53

i-just-fucking-love-coffee.jpgA neten jobban utána olvasgatva kocsmának nevezik ezt a helyet, én pedig nagyon reméltem, hogy a nevével ellentétben nem zaccból főzik le a becses nedűt, ami miatt utam ide vezetett. Nem is kell szerintem mondanom, hogy mi volt a tesztalanyom (igen, latte macchiato) ... lássuk hát!

 

 

Az objektum: hiába van a Mátyás király utca elején, nekem egy kicsit eldugottnak hatott a hely annak ellenére is, hogy volt egy-két tábla jelzésnek. Belül tágas, azt meg kimondottan ötletesnek találom, hogy több kisebb helyiségből áll az egész. Az a rész ahova én ültem nem győzött meg arról, hogy többször be szeretnék térni ide... de legalább van wifi.café Zacc 2.jpg

Café Zacc 600x.jpgA portéka: a kinézete ellenére egész jóra sikeredett, bár a tejhabot hiányoltam róla, mert az a kiskanálnyi amit rácsepegtettek az nem az igazi. Persze itt is előjött, hogy valamit valamiért (itt most a nőkkel tudnék párhuzamot vonni, hogy akinek például kis melle van, annak formásabb a feneke, de nem kívánok belebonyolódni, mert jól nem jönnék ki belőle), mert szerintem egy csipetnyivel erősebb presszóval csinálta az egészet és így ízre nagyon bejött a dolog.

A kiszolgálás: eléggé meglepődtem, hogy a pultos meglepődött a latte macchiato hallatán, ami vagy azért volt neki furcsa, mert senki sem kérte még így, vagy neki én voltam az első vendége aki ezt kérte. Bele is zavarodott szegényem, hogy akkor ez a presszó tejhabbal? Mondtam neki, hogy nem, azaz espresso macchiato. Na mindegy, ezt a kis malőrt leszámítva hamar elkészült vele, addig meg beleolvastam az itallapba és rájöttem, hogy én voltam aki megkavarta, mert náluk ez tejes kávé néven szerepel...

Az árak: árban nagyjából a Pécsen átlagosan megszokott szintet hozza kávék terén, körülbelül azonos a Nappalinak az áraival.

Pontosztás: 3,5/5 - valamiért nekem nem volt az igazi... tudom, szőrös szívű vagyok...

Nf

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr15887929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E. ;) 2014.03.31. 20:56:48

Egyetemista ifjúságom kedvenc találka helye! :) Szomorú vagyok a pontozást illetően! :(
süti beállítások módosítása