Kávézzunk! 6. rész

2012.12.30. 19:16

i-just-fucking-love-coffee.jpgMai áldozatom Szekszárd karácsonykor is nyitott kávézója, ahova történetesen december 25.-én ültem be, a Belvárosi Kávéház. Emlékeim szerint itt a teák nagyon finomak, a sörök és a rövidek persze drágák, de reméltem, hogy a kávéban nem kell majd csalódnom. Na lássuk akkor!

Fénykép0137.jpgMéret: közepes méretekkel és hangulatos berendezéssel a tökéletességre törő kávézó. Egy fényképpel illusztrálom a belső teret inkább. A karácsony szelleme érezhető a fényképről, ami katonaiszerű hátizsákomról nem igazán mondható el.

A portéka: igényesen kivitelezett latte macchiato volt az áldozatom. Nos, a tejhabja sűrű volt és vastag, nekem tetsző. Az alatta elterülő tejeskávé is kimondottan finomra sikeredett, bár nem tudom, hogy kivételesen találták el vagy ez a "protokoll".

A kiszolgálás: superior. Az egy szem pincér is gyorsan és profin végezte a munkát. Teljesen elégedett voltam vele. Manapság ritka az ilyen.

Az árak: nos, Pesthez képest olcsóbb, de Péccsel már egy szinten mozog. Ennek ellenére nem találtam sem túlzónak, sem irreálisnak. A Coronita pedig itt is drága.

Érték: 4,5/5 - szőrösszívű leszek, és a pécsi árak miatt.

NF

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr324988202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása