Kávézzunk! 15. rész

2014.08.30. 15:31

i-just-fucking-love-coffee.jpgSok tapasztalattal felvértezve tértem vissza blogom világába.Ittam jobb IMG_20140615_175709.jpgés rosszabb kávét az elmúlt időszakban, úgyhogy lássuk hát az első áldozatomat! Ciao Bella!

 

A kiülős asztaloknál helyet foglalva gondolkodtam, hogy a hely nevéből  adódóan egy laza "ciao"-val köszöntöm a pincéreket, de amint megláttam rezzenéstelen, minden humort nélkülöző arcukat, inkább elvetettem az ötletet.

Az objektum: ez ugyebár egy cukrászda eredetileg, ami a Színház téren foglal helyet a szökőkút mellett egy saroképületben, kellemesen be is van rendezve, amolyan "fagyizósan". Mondjuk miért is ne, ha már fagyizóról lévén szó...

IMG_20140615_174924.jpgA portéka: a kínálatot olvasgatva és tekintettel az akkor uralkodó nagy melegre, hideg presszót kívánt meg a szervezetem. A leírás szerint semmi extra, csak presszó és benne hideg tej. Jelzem, TEJ. Amikor kihozták volt rajta egy minimális tejhab vagy csak hab, nem tudtam eldönteni és nem láttam mit rejt a csésze valójában. Tej helyett kávétejszínt kaptam, aminek nem örültem túlságosan, de nem vagyok egy kötözködős ember ilyen helyeken, így megkóstoltam nélküle. Csak egy kis cukrot hintettem bele, majd belekortyoltam és ekkor esett le, hogy kaptam egy csésze tejeskávét...

A kiszolgálás: az először érkező pincérlánynak a tömény unalom és a "jókedv" keveredett az arcán. Utána már nekem is... Másodszor egy iciripicirit napbarnítottabb, enyhén albán maffiózóra hajazó úriember érkezett, aki kellemesen törte a magyart és nem mindig értettem a kérdéseit, de ő sem a válaszaimat. Annyi pozitívum volt vele kapcsolatban, hogy egy mosolyt erőltetett az arcára legalább.

Az árak: az árak normálisak lehettek volna, de egy kiscsésze tejeskávéért számomra nem felelt meg a 400 Ft.

Pontosztás: 2/5 - Nem tudok érdemben mást hozzáfűzni.

NF

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr606650329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása