Kávézzunk! 13. rész

2014.03.27. 21:18

i-just-fucking-love-coffee.jpgKhm, először is újra köszöntök mindenkit, sok idő eltelt, sok minden változott, de én magasabb nem lettem szerencsére. Így Pécsen éldegélve kicsit több kávézóba tudok betérni, hogy bővítsem tapasztalataimat. Na de akkor lássuk is az új áldozatomat.

A Király utcában sétálgatva már egy párszor elhaladtam a Nappali névvel ellátott kávézó/bár/megmégvalamiodavoltírvaazüvegre mellett és ma vettem a bátorságot, hogy bedugjam oda az orrom. Nos akkor lássuk, hogy meg tudtak-e lepni engem bármivel is!

Az objektum: jó helyen helyezkedik el a Király utcában, eléggé feltűnő jelenség (legalábbis nekem az), jó időben pedig kiülős résszel rendelkezik. Belül a hely maga tágas, nem kell apró konzervhalak módjára összepréselődve egymás hátáról inni. A berendezés otthonos és színes, ami abszolút pozitívum volt, mellé pedig kellemes zene szól és hála az égnek nem a rádióból folyó lónyálat nyomják olyan hangerővel, hogy belerezonál a kávém.

Nappali.jpgA portéka: a szokásos tesztalanyhoz folyamodtam, amit elrontani csak nagyon nehezen lehet: a latte macchiatohoz. Hol is kezdjem? Ekkora adag latte macchiatot a Semiramis fénykorában kaptam még réges-régen. Ízvilágra és a tejhab mennyiségében kísértetiesen hasonlított rá, bár lehet hogy erre van valami sablon és csak én furcsállom a dolgot. Ízletes volt.

A kiszolgálás: ezen a helyen még "noob" vagyok, így a pultnál adtam le a rendelésem. Forgalom ugyan volt rendesen, de így is nagyon hamar kézbe vehettem a friss és meleg nedűt.

Árak: a kávés, forró csokis és teás dolgok pénztárca kímélő árakon futnak, úgy hogy nagyon is korrektnek találom őket.

Pontosztás: 5/5 - megleptek és meglepődtem.

NF 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr445881882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása