Kávézzunk! 7. rész

2013.01.20. 16:54

i-just-fucking-love-coffee.jpgDecemberben vadabb és ismeretlenebb vizekre eveztem a Coffeeshop Company kávézójával. Pontosan nem tudtam rájönni, hogy honnan származnak, de úgy gondolom, hogy nem is ez a lényeges a posztomban, mivel a cégtörténetet leírják a honlapjukon is. Akkor vágjunk bele! 

A méret: ahol jártam, az az Örs vezérnek terén lévő Árkád legfelső szintjén helyezkedik el eme remeknek van egy külső, amolyan teraszhoz hasonlatos része, ahol elfoglaltam helyem, és bár a belső részbe nem sikerült bejutnom a népek csoportja miatt, meg kell mondjam, hogy kívülről is hangulatos volt.

A portéka: a capun... akarom írni a capuccino finom. Én a latte macchiatomon egy Coffeshop Company.jpgdolgot vettem észre... sikerült túlhígítaniuk tejjel és a tejhab úgy kompenzálta ezeket a fogyatékosságokat, mint a papagáj a kalóz hiányzó szemét vagy fogát. Pedig kinézetre is milyen ígéretesnek indult... 

A kiszolgálás: télvíz idején, december 21.-én nem hiszem, hogy olyan sok ember van, hogy ne lehessen 4 pincérrel gyorsan dolgozni... szerintem egy teknős hátán ülve is gyorsabban dolgoznak. Nekem lassú volt.

Az árak: széles skálán ugyan, a kávék 3 méretével parasztvakítóan ugyan, de a Starbucks felé húznak... erősen...

Pontosztás: 3/5 - az elrontott lattém, a kiszolgálás és az árak miatt.

NF

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr1005028990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása