Kávézzunk! 12. rész

2013.06.02. 17:38

Csészék.jpgMájus elsején reggel hazafelé buszozva sikerült elaludnom ügyelet után és Bonyhádon kötöttem ki. Mivel a következő buszomig még volt egy jó órám, ezért gondoltam, hogy körbenézek van-e nyitva valami. Reméltem, hogy a Galéria nyitva lesz, mert egy latte reggel mindig jól tud esni.... és lám, nyitva volt. Szóljon róluk a következő ének!

Méret: belül kétszinten lehet ücsörögni a kávé felett, mellett, de legkevésbé sem alatta. Tavasszal, ha jó idő van nyitják meg a "ketrecüket", ami plusz férőhelyeket biztosít.

Fénykép0152.jpgA portéka: latte volt terítéken, de ittam már itt presszót is. A presszójuk kellemesen kesernyés, ellenben a május elsején kapott latte a 23 fokban olyan tűzforróságúra lett felmelegítve, hogy a pohárhoz nem tudtam fél órán keresztül hozzáérni. A latte maga külcsínyre az egyszerűségre törekedett, de sajnos belbecsre is... szerintem nagyon híg lett.

A kiszolgálás: általában egy főből áll a személyzet, ő gyorsan is dolgozik. Most hármasban voltak, de ez a kettő sem a stílusával, sem a tempóval nem nyűgözött le. Remélem tiszavirágszerű fellángolás volt ez csak.

  • Az árak: annyira nem rosszak, de egy rossz lattét nem szívesen fizet ki az ember...

Pontosztás: 3/5 - forróságban ennyire forrót....

NF

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr835340536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása