Hát igen... ezt is megéltem. Tulajdonképpen általános iskolában voltam utoljára farsangi bálban, amin tortát nyertem. Mindegy, most nem ez a lényeg. Az idei farsangra sokan mondanak sokmindent, számomra emlékezetes volt. Elsősorban azért, mert több mint 120 képet csináltam, úgy hogy a rosszakat már kiszortíroztam. Másodsorban azért, mert talán nekem volt az egyik költséghatékonyabb jelmezem beépített emberként.

Rövid képes beszámoló következik:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

  Az egész kezdetén hirtelen felbukkantak Fenyő Miklósék...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A képen látható DJ MÁV szolgáltatta a zenét, aki teljesen átszellemült arccal élvezte a farsangot.

 

 

Manapság a terrorizmus akárhol felütheti a fejét. A képen Al-Yusuffajankovics, muszlim oroszok gyermeke látható.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerencsénkre jelen volt Jack Bauer, aki hidegvérrel kezelte a kialakult helyzetet.

 

 Jelen volt még a képen látható, anonimitásba burkolódzó Marlboro Man, aki éppen a jövő nemzedékét oktatja.

 

 

 

 

 

 

 

 

Röviden ennyi. Akit érdekelnek a további képek, azok jelezzenek e-mailben, vagy kommentben.

NF

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr501205863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása