Rövid szünet után...

2009.07.08. 01:07

Rövid szünet után újra jelentkezem. Megkezdődött a nyári szünet - amit én rögtön egy hidasi kitérővel kezdtem - és újra itt a semmittevés időszaka, hacsak nem köti le az embert a nyári munka, esetleg valamilyen tanfolyam. Hidasról a későbbiekben majd külön cikket írok, folytatom a gimis szösszeneteket és vele együtt a nosztalgia rovatot.

A nyári szünetet csak részben szeretem. Szeretem azért, mert ilyenkor az ember több időt fordíthat a "szenvedélyeire" (én jelen esetben a focira és a novella írásra), viszont 1 hónap után az ember megunja és kezd neki hiányozni a suli. Mindegy, ez van.

Más vizekre evezve: a hétvégén foci közben volt szerencsém látni  egy sün családod vonulni a pálya mellett, amiről természetesen több fotó is készült. Ezek közül egyet teszek most fel. 

A kép: Volt szerencsém élőben látni a "SÜN!" alakzatot!

 

 

 

 

 

 

A következő képen majd azt láthatjátok, hogy mennyire este van már. Ennek folyományaként majd holnap folytatom az írást.

 

 

 

 

 

 

 

NF

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr41233373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása