HB

2009.12.30. 23:37

És itt van, mint minden évben eddig, a születésnapom. Hosszú idő után újra életjelet kell adnom magamról, mert nem állapot, hogy eltűntem 1 hónapra megint. A bejegyzések alakulnak, közben újraélesztjük egy régebbi blogunkat, szóval nyüzsi van. Jelenleg vizsgaidőszak van, amit hamar szeretnék letudni. Kicsitifusz mindig böcözi az oldalamat, hogy kéne új bejegyzést írni és ötleteim is lennének, de valahogy nem jutok el eddig... majd januártól :) Tegnap rájöttem, hogy hogyan tudom folytatni az egyik novellámat, így közel kerültem a befejezéséhez és hamarosan kezdhetem a negyediket. Ötlet már van, az első fejezet ott is készen, csak össze kell majd hangolnom az előzővel. Szóval itt most jól állok. A többit majd 2010-ben!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A képekhez csak annyit fűznék hozzá, hogy néha olyan érzésem van ilyen gyorsan telik az idő. A mai naphoz pedig utószónak: "Szeretném megköszönni mindenkinek a jókívánságokat, volt egy-két számomra meglepő üzenet és őszintén megmondom, nem hittem volna, hogy ennyi embernek eszébejutok ma. Mégegyszer nagyon szépen köszönöm!" (Kicsitifusz ebben te is benne vagy:] )

NF

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr301634070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása