Kávézzunk! 11. rész

2013.05.12. 11:23

1000px-Applications-ristretto.svg.pngPesten járva sokszor nyílik alkalom arra, hogy kávézókat teszteljek, hiszen a lehetőségek széles skálájával állok szemben. A Mammutban járva találkoztam az egyik csücsökben a Café Terrasse pultjával. Lássuk mennyire sikeredett emlékezetesre...

Méret: az elhelyezkedéséből kifolyóan, mivel a Mammut II. 1. emeletén helyezkedik el egy csücsökben, nem beszélhetünk olyan nagy számokban, mint sok másik kávéz esetében. Ha jól számoltam 12 asztalka foglal helyet kinn a csücsökben.

A portéka: espresso macchiato lett a kiszemeltem, amit kis csészében szállítanak ki. Hivatalosan ez egy presszó kávé csöpp tejhabbal a tetején. A tejhab nagyon finomra sikeredett, a kávé is elég erős volt, így nem sok kellett neki, hogy megüssön engem, amit aztán visszaadok neki.

Espresso macchiato mamut café terrasse.jpgA kiszolgálás: fiatalos, relatíve gyors, de ilyen életunt arcokkal még nem találkoztam. Semmi mosoly, semmi olyan, ami különlegessé teszi a kávézást.

Az árak: nos, ez az Achillese az egésznek, mert az 500 Ft-ot sajnálom a presszóra... kimondottan turistákra szabott hely.

Pontosztás: 2,5/5 - Szerintem drága ennyiért...

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr555296328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása