Ez most egy kicsit rendhagyó bejegyzés lesz, mivel ebben szerepel a blog első riportja. Az alany és állítmány is T-Boy, a suliceleb. Még a riport előtt elgondolkodtam azon, hogy mik is lehetnek a hobbijai hősünknek és arra jutottam, hogy: a beszélés; a mesemondás; a foci (mozgása egy kicsit Erős Karcsira hajaz); a korrepetálás (ezt egy sunyi mosoly kíséretében kiegészíti, hogy kémiából... és mindig a benzolgyűrűről beszél... ez már kb. olyan, mint a klasszikus "nyald a renault-t"...).

Nem húzom tovább az időt, lássuk a riportot!

Délután, egy kellemesen illatos hagymás uzsonna közben beszélgettem a riport alanyával.

1. Hol születtél T-Boy? - „Budapesten.”

2. Milyen szakon tanulsz jelenleg és mik a további céljaid az életben? - „Orvosdiagnosztikai Laboranalitikus szakon tanulok. Céljaim, hogy szeretném elvégezni a mesterképzést erre a szakmára, majd a Phd-t is.”

3. És merre szeretnél dolgozni a jövőben? - „Pesten és környékén.”

4. Külföldben gondolkodtál esetleg? - „Külföldben nem gondolkoztam, mert szeretnék itt maradni az országban.”

5. Az iskolán kívül milyen hétvégi tevékenységeket űzöl? - „Szoktam szállítani, egyéb tescos munkák. Mindegy mi, csak kemény fizikai munka legyen.”

            Esetleg valamilyen sport? - „Szeretek focizni.”

6. Úgy hallottam, hogy fejlett muzikális érzékkel rendelkezel. Talán zenélsz valamilyen hangszeren? - „Hát igazából már nem, de régebben jártam kórusba és játszottam furulyán. Zongorázni is megpróbáltam, de az nem ment, mert túl rövidek voltak az ujjaim.”

Hallottam, hogy van egy jól bevált koreográfiád van a partykon, a „Funny Fingers”, erről esetleg tudsz mesélni valamit? - „Én saját magam találtam ki ezt. Először egy kéz a magasba és azon egy ujjamat körkörösen mozgatva táncolok.”

7. Most pedig jöjjön egy kérdés, amire minden női olvasó kíváncsi: párkapcsolatban vagy-e? - „Nem, jelenleg szingli vagyok.”

Miért? - „Igazából ezt nem tudom. Mert talán senki sem tart érettnek egy komoly kapcsolathoz. Minden lány csak a party arcot látja bennem.”

8. Érdekes történetek keringenek rólad a kollégiumon belül, arról, hogy mennyit is bírsz inni. Tulajdonképpen mennyi igaz ebből? - „Hát szerintem ez igaz. Legalábbis saját bevallásom szerint nem keveset szoktam inni.”

És pontosan mennyi ez a „nem kevés?” - „Hát ez változó, hogy bort, sört vagy pálinkát nézünk. De általában ezeket vegyítve is szoktam fogyasztani.”

9. És előfordult már, hogy ezután a sok alkohol után annyira kiütötted magad, hogy a kollégista társaid valamilyen szívatásnak vetettek alá? - „Igen, előfordult már.”

            És mit reagáltál rá? - „Kicsit ideges voltam, de végül is nagy részben igazuk volt.”

10. Zárásképpen üzensz valamit az olvasóknak? - "Nem"

NF

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr902408761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása