Kávézzunk! 3. rész

2012.08.21. 19:05

i-just-fucking-love-coffee.jpgKis kihagyás után, de újra itt! A mai áldozatom a pécsi Árkádból a Gelatiamo. Ez lehet, hogy kicsit elfogult írás lesz, mert már-már napi rutinná vált egy kávé náluk.

Méret: hát, most "vágták" le az étterem részt róluk, de még így is viszonylag nagy területen fekvő, külső terasszal rendelkező kávézóról van szó. Az elhelyezkedése is talán az Árkád egyik legforgalmasabb helyén van, a Media Markttal szemben, a mozgólépcső mellett közvetlenül.

A portéka: az árért valamennyire kárpótol a minőség. A latte nekem a kedvencem, a presszójuk szerintem erős, a limonádéjuk pedig finom. Én csak javasolni tudom, bár azt őszintén megmondom, hogy a fagyijukat még sosem kóstoltam... na majd...

Kiszolgálás: eléggé elfoglalt tud lenni a személyzet, főleg amikor bezsúfolódnak oda az emberek. Nekem panaszra továbbra sincs okom, törzsvendég vagyok, csak kezekkel és lábakkal. A mosoly meg mindig jár.

Árak: a gyenge pont... az árak eléggé húzósak tudnak lenni, főleg, hogy ugye minden drágul Magyarországon manapság. Igaz, van egy-két ötletes kezdeményezésük a reggeli menüvel, de ettől függetlenül egy picit néha sokallom az árakat.

Pontosztás: 4/5 - de ez csak az emelkedő árak miatt van. A többi nekem perfect.

NF

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr364724591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása