A mai, szép esti napon (szerintem ezzel nincs semmi baj - szerk.) éppen készülődés és kapkodás közben sikerült elérnem az iskolánk "Főnökasszonyát", Nettit. Netti készséggel válaszolt a kérdésekre, még ha néha nem is teljesen érintette a válaszában a kérdést magát. Így is elég elfoglalt személyiséggé vált, én pedig előzetes egyeztetés nélkül toppantam be. Nézzétek el neki!

Ezekután nem ragozom tovább a dolgokat, lássuk a riportot!

 

 

 

1.  Hol született kedves Netti? Tegezhetem amúgy? - „Igen tegezhetsz, de csak szerdáig. Onnantól kezdve vén lány leszek. Egyébként budapesti születésű vagyok.”

 

2. Hallottam a kinevezésedről, pár szóval beszélnél róla? Mik lesznek például az új feladataid? - „Hát túlzottan nagyon új feladataim talán annyi, hogy a pécsiekkel kicsit többet kell kommunikálnom. De eddig is mindent elintéztem, mint programszervező referens.”

  • Nem üti egymást a munka és a tanulás? - „Egyáltalán nem. Esetleg más egyéb programokkal ütközik maximum.”

 

3. Mit éreztél amikor megtudtad, hogy ekkora hatalmad lett? Nem volt benned egyfajta „bizsergés”? - „Hatalomnak nem nevezném, viszont nagyon meg voltam lepődve, hogy engem kértek fel a feladatra. Szervezni eddig is szerettem, szóval ez egyfajta hobbinak is tekinthető.”

 

4. És a szobatársad hogy dolgozta ezt fel? - „A Lunnda? Különösebben nem hatotta meg, maximum poénkodásra ment a dolog, hogy itt benn ne érezzem magam Főnöknek.”

 

5. A jelenlegi beosztottaid milyen véleménnyel vannak rólad szerinted? - „Nem érzem, hogy a beosztottaim lennének. Egyenrangúnak érzem őket. Én csupán csak koordinálom az ő munkájukat és az én munkámat.”

 

6. Akkor most evezzünk más vizekre. Régebben volt focista karriered. Igaz ez? - „Igen.”

 

7. És focizol még? Vagy minden energiád leköti a munka és a tanulás? - „Jelenleg ritkán focizom, de nem csak a munka miatt.”

 

8. Ismét kicsit váltunk a témán. A youtube-on való szereplésed mennyire növeli vagy csökkenti a respekted szakmai körökben? - „Bár visszajelzést nem kaptam erről, de nem repestem az örömtől, hogy megtudtam szereplésem helyét.”

 

9. Ha jól értesültem volt ebből egy kis konfrontációd a médiareferenssel, aki a kollégiumot reklámozza az arcoddal. Mi igaz ebből? - „Hát ha ő úgy gondolta, hogy ez konfrontáció, akkor szerintem téved. Csak egy kisebb nézeteltérésnek titulálnám.”

 

10. Üzensz valamit az olvasóknak? - „Tanulni csak amennyit muszáj, rosszalkodni meg a végtelenségig.”

 

NF

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfog.blog.hu/api/trackback/id/tr522570470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása